Her vil jeg nedfælde tanker og oplevelser, som følger min person. Jeg er en blanding mellem stilletter og redningsvest - cosmopolitan og fernet branca. Ganske simpelt, jeg kan det hele på den halve tid.

søndag den 4. april 2010

Surrealistisk påske.

Kys og nus.
Øl og piercinger.
Bøger og kaffe.
Biograf og gode venner.
Fulde opkald og tidligt i seng.
Sms'er og åbenhed.


Det føles som om jeg observerer mig selv, og venter på hvordan jeg vil reagere, hvad jeg vil sige og hvad jeg vil gøre. Og jeg tager mig selv i at blive ligeså overrasket over egne handlinger som alle andre.

Jeg har ikke spist chokolade. Jeg har ikke drukket snaps. Jeg har ikke været fuld. Jeg har været glad. Jeg har været ulykkelig. Jeg har grinet og grædt. Jeg har hørt på historier fra flere sider af.

Ingen kommentarer: